מרקט 24

לקוח:
רשת מיני מרקטים המובילה בדרום.

מטרה:
מיתוג חדשני, פיתוח זהות תאגידית, יצירת אתר חנות מסחר אלקטרוני, תכנון ותחזוקה של רשתות חברתיות.

הדבר הראשון שצריך היה לעשות מיתוג חדשני ויצירת זהות תאגידית לחברה. שמרנו על הצבעים המוכרים ללקוח והפכנו את .הלוגו שלו למודרני ומסוגנן יותר .

בנינו חנות מקוונת גדולה
המאפשר לנו לקבל ולעבד הזמנות 24/7.
בנוסף להיותה מאוד נוחה ופונקציונלית, החנות המקוונת גם מוארת, מסוגננת ומושכת את הלקוחות.

הגדרנו שיש לפרסם את. הפוסטים והסרטונים של הלקוח יצרנו מספר אבות טיפוס של שליחים וקונים, אשר ישמשו עוד בפרסומות ופוסטים ברשתות חברתיות.
פיתחנו קמפיין פרסומי עבור הלקוח ברשתות החברתיות והמדיה, שתוצאתו הייתה עלייה במחזור החברה ועלייה באמון הלקוחות.
בשורה התחתונה: כל משאלות הלקוח התגשמו ב 100%, וחנות מודרנית מסוגננת הופיעה
בעיר, שנעים רק לעשות קניות, אבל גם להזמין סחורות עם משלוח.
website website