לקוח: רשת מיני מרקטים המובילה בדרום.
מטרה: מיתוג חדשני, פיתוח זהות תאגידית, יצירת אתר חנות מסחר אלקטרוני, תכנון ותחזוקה של רשתות חברתיות.
הדבר הראשון שצריך היה לעשות מיתוג חדשני ויצירת זהות תאגידית לחברה. שמרנו על הצבעים המוכרים ללקוח והפכנו את .הלוגו שלו למודרני ומסוגנן יותר .
בנינו חנות מקוונת גדולה המאפשר לנו לקבל ולעבד הזמנות 24/7. בנוסף להיותה מאוד נוחה ופונקציונלית, החנות המקוונת גם מוארת, מסוגננת ומושכת את הלקוחות.