דיימונד לייק

מטרה:
קמפיין פרסום למכירת נדל"ן יוקרתי שמטרתו למשוך לקוחות מקטגוריית "יוקרה".
נציגי המותג Diamond Lake פנו למשרד הפרסום Green Lime. במהלך הייעוץ, הלקוחות נתנו לנו את חזונם לגבי קמפיין הפרסום. לקחנו בחשבון את משאלות הלקוח והתחלנו לעבוד.
לקמפיין הפרסום נוצר דף נחיתה עם תיאור המוצר והודעות לפרסום ברשתות חברתיות. הפרסום תוכנן לייצור לידים, כלומר משיכה של קונים פוטנציאליים. לאחר שעבדנו במשך שבוע וביצענו ניתוחים הגענו למסקנה כי פרסום שנוצר על פי חזון הלקוח אינו מביא לתוצאות נהדרות.
הזמנו את הלקוח להתייעצות שנייה, שם הגשנו את הצעותינו לאופטימיזציה ושיפור הפרסום. כלומר: שינוי צבעי דף הנחיתה (בתוך ספר המותג), תצורה מחדש של קהל היעד על סמך הניתוח שבוצע, שינוי חומרים גרפיים. לאחר קבלת הסכמת הלקוח, שינינו את קמפיין הפרסום. לאחר שבוע ערכנו ניתוח שני שתוצאותיו שימחו את הלקוח וגם אותנו.
תוצאה: מטרת קמפיין הפרסום הושגה. הלקוח קיבל קונים מהקהל יעד שהוגדר.
website