1. אנו בוחנים את הלקוח
כדי לפתח אסטרטגיית פיתוח מתאימה ללקוח, עלינו ללמוד את עסקו ולהבין בבירור באיזה תחום הוא עוסק, ומהן התכונות המיוחדות של העסק שלו.
2. ניתוח מתחרים של הלקוח
כדי לפתח אסטרטגיית פיתוח מתאימה ללקוח שלנו, אנו מבצעים ניתוח מתחרים מקיף. תהליך זה עוזר לנו להבין את התחרות בתחום ולזהות את נקודות החוזק של הלקוח יחסית למתחרים. על בסיס המידע הזה, אנו מפתחים תכניות מתאימות עם נקודות חזקות ייחודיות של הלקוח שלנו.
7. הגשת דוח
לאחר סיום הקמפיין הפרסום, אנו מכינים ללקוח דו"ח מפורט על התוצאות ומעבירים ייעוץ לגבי פיתוח נוסף.
3. בחירת קהל היעד
אנו יוצרים תמונת משתמש דמויתית של הלקוח המבוקש שיהיה מתאים לסחורות או לשירותים של הלקוח שלנו ומשתמשים בה כדי לבנות אסטרטגיית שיווק מתאימה עבורו.
6. קמפיין פרסומי
אנו מתמקדים בעיצוב ובביצוע קמפיין פרסום יעיל עבור לקוחותינו, ובמהלך הקמפיין אנו מנסים לקבל מושג על מידת העניין וההשפעה של המודעות על הקהל המטרה. לצורך כך, אנו מנתחים את התגובות והמעורבות של הלקוחות כדי להבין טוב יותר את האפקטיביות של הקמפיין ולהתאים אותו לצרכי המטרה.
4. ניתוח מסעות פרסום קודמים של הלקוח
אנו מנתחים קמפיינים פרסומיים קודמים שהושקעו עבור הלקוח על ידי סוכנויות פרסום קודמות, כדי להבין מהן הטעויות שנעשו ומדוע הפרסום לא היה יעיל.
5. פיתוח קמפיין פרסומי
אנו פועלים על מנת לפתח קמפיין פרסום מותאם אישית ומקצועי עבור לקוח שלנו. לפני הפעולה, אנו אוספים כל המידע הנחוץ ומפענחים אותו בדיוק כדי להבין את רצונותיו וצרכיו. על בסיס הנתונים והניתוח המדויק, אנו מעצבים ומבצעים את הקמפיין כדי להבטיח שהוא יהיה מקצועי, אפקטיבי ויעיל ביותר. כל הצעדים שאנו עושים מתבססים על מידע מדויק וניתוח מקצועי, על מנת לספק ללקוחות שלנו את התוצאות המיטביות ביותר.
1. Studying a customer’s business
We study the client’s business in order to clearly understand in which area he is engaged, what features are in his business so that we can develop a suitable development strategy for the client
2. Customer Competitor Analysis
We analyze the competitors of our client in order to have a clear idea of competition in the client’s business. We highlight the strengths and weaknesses of the client’s business.
3. Target audience selection
We draw up an approximate portrait of the buyer who will be most interested in the goods or services of our client
4. Analysis of previous advertising campaigns of our client
We analyze past advertising campaigns that were conducted for the client by other ad agencies in order to understand what mistakes were made and why advertising was not effective
5. Advertising campaign development
We are developing an effective advertising campaign for our client, based on all the information received.
6. Advertising campaign
We are conducting an advertising campaign for our client. During the campaign, we study customer engagement and their reactions.
7. Report Submission
After the end of the advertising campaign, we prepare a report for the client on its implementation and give advice on further development.